Tips

Laat de hond zijn behoeftes doen voor u hem naar het salon brengt, want de behandeling zal enige uren in beslag nemen.

Breng uw trimster altijd op de hoogte indien uw hond of kat last heeft van medische problemen of besmettelijke aandoeningen.

Indien uw huisdier agressief of extreem bang reageert dient u dit steeds te melden voor de veiligheid van het dier en de trimster.  

Breng de hond of kat nooit met een volle maag naar het trimsalon.

Voor uw viervoeter is het beter dat u niet aanwezig bent bij de behandeling. U zou de hond alleen maar afleiden waardoor hij vervelend gedrag gaat vertonen, zo wordt de verzorging bemoeilijkt en duurt de behandeling langer. Zonder de baasjes in de buurt is het bovendien makkelijker om een band op te bouwen met het dier. Indien u toch bij de behandeling aanwezig wil zijn is dit geen probleem.

Maak op tijd uw afspraak, u kan ook na elke behandeling meteen een nieuwe afspraak maken. Zo voorkomt u lange wachttijden.

Zorg dat uw hond of kat zo vlovrij mogelijk is, dit zal de kosten onderdrukken. Heeft uw dier toch vlooien dan zal hier een meerprijs voor aangerekend worden.

Hoe beter de hond of kat onderhouden wordt, hoe minder uw bezoek aan het trimsalon kost. Er wordt een meerprijs aangerekend bij een te geklitte hond of kat. Hebt u problemen bij het onderhouden van de vacht? Vraag raad aan uw trimster of kom regelmatiger terug voor een trimbeurt. U kan ook opteren om uw huisdier enkel te laten borstelen of wassen.

Bent u niet tevreden? Laat dit dan weten! Enkel door een goede communicatie tussen trimster en klant kunnen we tot het gewenste resultaat komen waardoor u met een glimlach het trimsalon kan verlaten.